Regulamin sklepu

 

UWAGA!!!

W chwili obecnej sklep nie przyjmuje zamówień.

 

 

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego Bateria24.pl jest firma.
  2. Zamówienia na produkty oferowane w sklepie internetowym Bateria24.pl można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://www.bateria24.pl
  3. Zamówienia przyjmowane są od poniedziałku do piątku.
  4. Zamówienia złożone w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  5. Do realizacji zamówienia nie jest warunkiem koniecznym dokonanie rejestracji w systemie Sklepu Internetowego Bateria24.pl Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną.
  6. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  7. Dostawa jest realizowana poprzez firmę kurierską UPS a także Pocztę  Polską.
  8. Formy płatności i koszty dostarczenia opisano w zakładce Wysyłka. Ceny w sklepie Bateria24.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru, na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane.
  9. Do każdej przesyłki dostarczona jest faktura VAT  lub paragon fiskalny.
  10. Klient ma prawo -  zgodnie z art.7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oswiadczenie na piśmie w terminie do dziesieciu dni od dnia wydania produktu.
  11. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy  jest on zoobowiązany do odesłania zakupionych produktów w niezmienionym stanie,  ponosząc bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  12. Zwrot pieniędzy dla Klienta za towar zwracany w powyższym trybie, następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu .



WARUNKI REKLAMACJI

 

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
  2. Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 24 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Reklamację należy przesłać na adres firmy: . Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone po rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  5. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
    • w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy,
    • jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.