Regulamin sklepu
UWAGA!!!
W chwili obecnej sklep nie przyjmuje zamówień.
- Właścicielem Sklepu Internetowego Bateria24.pl jest firma.
- Zamówienia na produkty oferowane w sklepie internetowym Bateria24.pl można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem http://www.bateria24.pl
- Zamówienia przyjmowane są od poniedziałku do piątku.
- Zamówienia złożone w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Do realizacji zamówienia nie jest warunkiem koniecznym dokonanie rejestracji w systemie Sklepu Internetowego Bateria24.pl Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną.
- Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
- Dostawa jest realizowana poprzez firmę kurierską UPS a także Pocztę Polską.
- Formy płatności i koszty dostarczenia opisano w zakładce Wysyłka. Ceny w sklepie Bateria24.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru, na który wprowadzona jest błędna cena, przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane.
- Do każdej przesyłki dostarczona jest faktura VAT lub paragon fiskalny.
- Klient ma prawo - zgodnie z art.7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oswiadczenie na piśmie w terminie do dziesieciu dni od dnia wydania produktu.
- W przypadku odstąpienia Klienta od umowy jest on zoobowiązany do odesłania zakupionych produktów w niezmienionym stanie, ponosząc bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Zwrot pieniędzy dla Klienta za towar zwracany w powyższym trybie, następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu .
WARUNKI REKLAMACJI
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
- Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 24 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. Reklamację należy przesłać na adres firmy: . Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zostaną zwrócone po rozpatrzeniu reklamacji.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
- w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy,
- jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.